tvale.es
 

3r Aplec de Nadal 2017 a Vila-real

inscripción fas el proper dia 10
Actividad iniciada
Vila-real.   

El Aplec de Nadal convoca la tercera edició amb 100 places per a afavorir la conciliació i l’atenció als xiquets en vacances

Els col·legis Pintor Gimeno Baró i Pasqual Nàcher acullen la iniciativa de Serveis Socials, per a la qual ja està obert el termini d’inscripció fins al proper dia 10

L’Aplec de Temps Lliure convoca per tercer any consecutiu una edició específica parar les vacances nadalenques. La iniciativa, impulsada de manera pionera pel departament de Serveis Socials per a garantir l'atenció dels menors en totes les èpoques de vacances escolars, ha obert ja el termini d'inscripcions, que podran formalitzar-se fins al 10 de desembre en el formulari habilitat al web http://aplecdetempslliure.vila-real.es.

El tercer Aplec de Nadal, dirigit a xiquets i xiquetes de Vila-real d'entre 3 i 16 anys empadronats a Vila-real, oferirà 100 places, dividides entre els col·legis Pintor Gimeno Baró i Pasqual Nàcher. En tots dos centres, la campanya, que tindrà lloc del 26 al 29 de desembre i del 2 al 5 de gener, proposa activitats gratuïtes de caràcter lúdic-educatiu, com tallers, jocs esportius o gimcames. El programa incorpora també servei de menjador i desdejunis, amb preus reduïts i bons.

El regidor de Serveis Socials, Álvaro Escorihuela, ha destacat l'excel·lent acollida de les dues primeres edicions de l’Aplec de Nadal i la importància “d’oferir a les famílies de Vila-real recursos per al temps lliure dels menors i assegura que el programa segueix consolidant-se com una aposta fonamental per a afavorir la conciliació familiar i garantir la correcta atenció dels xiquets de manera inclusiva”. El 12 de desembre se celebrarà el sorteig públic que marcarà l'ordre de les inscripcions i el dia 15 es publicarà la llista d'admesos per col·legis.


El Aplec de Nadal convoca su tercera edición con 100 plazas para favorecer la conciliación y la atención a los niños en vacaciones

Los colegios Pintor Gimeno Barón y Pascual Nácher acogen la iniciativa de Servicios Sociales, para la que ya está abierto el plazo de inscripción hasta el próximo día 10

El Aplec de Temps Lliure convoca por tercer año consecutivo una edición específica parar las vacaciones navideñas. La iniciativa, impulsada de manera pionera por el departamento de Servicios Sociales para garantizar la atención de los menores en todas las épocas de vacaciones escolares, ha abierto ya el plazo de inscripciones, que podrán formalizarse hasta el 10 de diciembre en el formulario habilitado en la web http://aplecdetempslliure.vila-real.es.

El tercer Aplec de Nadal, dirigido a niños y niñas de Vila-real de entre 3 y 16 años empadronados en Vila-real, ofrecerá 100 plazas, divididas entre los colegios Pintor Gimeno Barón y Pascual Nácher. En ambos centros, la campaña, que tendrá lugar del 26 al 29 de diciembre y del 2 al 5 de enero, propone actividades gratuitas de carácter lúdico-educativo, como talleres, juegos deportivos o yincanas. El programa incorpora también servicio de comedor y desayunos, con precios reducidos y bonos.

El concejal de Servicios Sociales, Álvaro Escorihuela, ha destacado la excelente acogida de las dos primeras ediciones del Aplec de Nadal y la importancia de “ofrecer a las familias de Vila-real recursos para el tiempo libre de los menores y asegura que el programa sigue consolidándose como una apuesta fundamental para favorecer la conciliación familiar y garantizar la correcta atención de los niños de manera inclusiva”. El 12 de diciembre se celebrará el sorteo público que marcará el orden de las inscripciones y el día 15 se publicará la lista de admitidos por colegios.

Font / Fuente: Ajuntament de Vila-real


Recomendaciones:

  • Consulta las actividades poco antes de la/s fecha/s programada/s ya que en muchas ocasiones sufren variaciones o ajustes de horario.
  • Contacta con los organizadores de la actividad que te interesa, antes de efectuar cualquier acción o desplazamiento, para asegurarte de que todos los datos son correctos y no hay ningún error, errata, inexactitud, cancelación o suspensión.
  • La información que publicamos tiene únicamente una finalidad orientativa. tvale.es no se hace responsable de los cambios de horario y programación de las actividades.
  • Os agradeceríamos el envío de cualquier información que nos ayude a corregir, mejorar o verificar cualquier actividad a través de la dirección info@tvale.es

Búsquedas


 

agenda-cultural - agenda-cultural Almazora - pati obert - 50 aniversario Museu Arqueològico -

WP Cumulus Flash tag cloud by Roy Tanck requires Flash Player 9 or better.