tvale.es
 

Cartell de festes de Vila-Real 2018

avanç
Viernes 11 de mayo de 2018 a las 19:00h
Vila-Real   

AVANÇ CARTELL DE FESTES VILA-REAL 2018

 Maldita Nerea, Porretas, Sidecars, Despistaos, Jarabe de Palo i l’Orquesta Mondragón són només alguns dels grups que formen part del cartell d’actuacions musicals que s’oferiran durant els festejos en honor a sant Pasqual i a la Mare de Déu de Gràcia aquest 2018. Una llista que completen grups com Assekes i Els catarres, In vivo, Lorenzo Santamaría, Los Benito, el musical Frecuencia y l’orquestra La Cruzada, tal com han anunciat el regidor de Festes, Javier Serralvo; el president de la Junta de Festes, José Pascual Colás, i la responsable de la comissió d’espectacles, Eva Gregorio, que han desgranat el cartell musical. 

El programa s'iniciarà el divendres 11 de maig a la plaça Major, amb el Rock per la Llengua, organitzat en col·laboració amb la Regidoria de Normalització Lingüística, que enguany comptarà amb Assekes i Els catarres. Per a la nit del dissabte està previst el concert de Maldita Nerea a la plaça de davant de l'Estadi de la Ceràmica. El diumenge 13 la plaça Major acollirà l'actuació d'In vivo. El divendres 18, el Recinte de la Marxa serà escenari del concert de Porretas. El dissabte 19, serà el torn de Sidecars a la plaça Major, el mateix enclavament en el qual actuarà Lorenzo Santamaría l'últim dia de festes.

Ja al setembre, el cartell de les festes de la Mare de Déu de Gràcia estarà encapçalat pel grup Jarabe de Palo, que serà el segon artista de l'any a passar per la plaça del Llaurador, en un concert que es realitzarà el dissabte 1.

La fórmula del musical, que el 2017 va triomfar durant els festejos de maig, es trasllada al diumenge 2 de setembre, en aquest cas, amb Frecuencia. Així mateix, està confirmada l'actuació de l'orquestra La Cruzada al Recinte de la Marxa el dijous 6 i un dia després serà el torn de Despistaos en la plaça Major. Tancaran el cartell Los Benito, el dissabte 7, en el Recinte de la Marxa, i l'Orquesta Mondragón, el diumenge 9, en la plaça Major.

 

AVANCE CARTEL DE FIESTAS VILAREAL 2018

Maldita Nerea, Porretas, Sidecars, Despistaos, Jarabe de Palo y la Orquesta Mondragón son solo algunos de los grupos que forman parte del cartel de actuaciones musicales que se ofrecerán durante los festejos en honor a San Pascual y a la Mare de Déu de Gràcia este 2018. Una lista que completan grupos como Assekes y Els catarres, In vivo, Lorenzo Santamaría, Los Benito, el musical Frecuencia y la orquesta La Cruzada, tal y como han anunciado el concejal de Fiestas, Javier Serralvo; el presidente de la Junta de Festes, José Pascual Colás, y la responsable de la comisión de espectáculos, Eva Gregorio, que han desgranado el cartel musical.

                   El programa se iniciará el viernes 11 de mayo en la plaza Major, con el Rock per la Llengua, organizado en colaboración con la Concejalía de Normalització Lingüística, que este año contará con Assekes y Els catarres. Para la noche del sábado está previsto el concierto de Maldita Nerea en la plaza frente al Estadio de la Cerámica. El domingo 13 la plaza Major acogerá la actuación de In vivo. El viernes 18, el Recinte de la Marxa será escenario del concierto de Porretas. El sábado 19, será el turno de Sidecars en la plaza Major, el mismo enclave en el que actuará Lorenzo Santamaría el último día de fiestas.

                     Ya en septiembre, el cartel de las fiestas de la Mare de Déu de Gràcia estará encabezado por el grupo Jarabe de Palo, que será el segundo artista del año en pasar por la plaza del Llaurador, en un concierto que se realizará el sábado 1.

            La fórmula del musical, que en 2017 triunfó durante los festejos de mayo, se traslada al domingo 2 de septiembre, en este caso, con Frecuencia. Asimismo, está confirmada la actuación de la orquesta La cruzada en el Recinte de la Marxa el jueves 6 y un día después será el turno de Despistaos en la plaza Major. Cerrarán el cartel Los Benito, el sábado 7, en el Recinte de la Marxa, y la Orquesta Mondragón, el domingo 9, en la plaza Major.  “tentado cubrir todas las franjas de edad y gustos y, por encima de todo, se ha procurado trabajar con previsión y tiempo para que los vecinos y visitantes disfruten de un completo programa de conciertos con formaciones musicales de primera”.


Recomendaciones:

  • Consulta las actividades poco antes de la/s fecha/s programada/s ya que en muchas ocasiones sufren variaciones o ajustes de horario.
  • Contacta con los organizadores de la actividad que te interesa, antes de efectuar cualquier acción o desplazamiento, para asegurarte de que todos los datos son correctos y no hay ningún error, errata, inexactitud, cancelación o suspensión.
  • La información que publicamos tiene únicamente una finalidad orientativa. tvale.es no se hace responsable de los cambios de horario y programación de las actividades.
  • Os agradeceríamos el envío de cualquier información que nos ayude a corregir, mejorar o verificar cualquier actividad a través de la dirección info@tvale.es

Búsquedas


 

WP Cumulus Flash tag cloud by Roy Tanck requires Flash Player 9 or better.