tvale.es
 

Campany saludable del Patronat d´Esports Castelló

Som el que mengem i l´esport mou Castelló
Martes 20 de febrero de 2018 a las 09:00h
Castellon   

“Som el que Mengem” i “L’Esport Mou Castelló” abanderen la campanya saludable del Patronat d’Esports

La campanya comporta la distribució de borses i cartells amb els missatges saludables, així com xarrades sobre nutrició

El regidor d'Esports de Castelló, Enric Porcar, ha presentat aquest matí en roda de premsa la campanya que pretén promoure un estil de vida saludable i actiu entre la població. Dos lemes formen part d'aquesta iniciativa, “Som el que Mengem” i “L’Esport Mou Castelló”, que van acompanyades per dues imatges potents, d'una banda la Piràmide de la Vida Activa, i per una altra, el Plat d'Harvard, que substitueix a la desfasada Piràmide dels Aliments.

Segons el regidor Enric Porcar és necessari potenciar un estil de vida actiu i lluitar contra el sedentarisme, ja que “la inactivitat ocasiona molts problemes de salut i som conscients que els xiquets i xiquetes cada vegada es mouen menys, per això és important llançar aquest missatge que ha d'anar acompanyat de la imatge d'una alimentació saludable i recordar que Som el que Mengem”.

En aquest sentit s'han ideat unes pràctiques bosses de la compra que porten impreses les dues imatges de la campanya saludable en cadascuna de les seues cares i que es regalaran a totes aquelles persones que s'inscriguen en qualsevol de les activitats que organitza el Patronat d'Esports. Així mateix els cartells es distribuiran en el centres escolars i instituts, centres de Salut i entre els estudiants de Nutrició.

En la roda de premsa ha participat Andrea Mascuñana, vicepresidenta per Castelló del Col·legi de Dietistes-Nutricionistes de la Comunitat Valenciana-CODiNuCoVa, qui ha ressaltat que “fer esport no pot anar deslligat de portar una alimentació saludable d'acord amb el que indica el Plat d'Harvard” i ha afegit, que “cal estar ben informats, aprendre a llegir les etiquetes, ja que estem exposats als enganys del màrqueting, i moltes vegades ens diuen que un producte és integral quan en realitat no ho és”.

El dissenyador de les dues imatges que componen la campanya, Enric Redón, present en l'acte, ha explicat que està treballant ara en l'animació de les imatges perquè l’idea es que la campanya es puga difondre també en vídeo a través de la xarxes socials.


“Som el que Mengem” y “L’Esport Mou Castelló” abanderan la campaña saludable del Patronato de Deportes

La campaña comporta la distribución de bolsas y carteles con los mensajes saludables, así como charlas sobre nutrición

El concejal de Deportes de Castellón, Enric Porcar, ha presentado esta mañana en rueda de prensa la campaña que pretende promover un estilo de vida saludable y activo entre la población. Dos lemas forman parte de esta iniciativa, “Som el que Mengem” y “L’Esport Mou Castelló”, que van acompañadas por dos imágenes potentes, por una parte la Pirámide de la Vida Activa, y por otra, el Plato de Harvard, que sustituye a la desfasada Pirámide de los Alimentos.

Según el concejal Enric Porcar es necesario potenciar un estilo de vida activo y luchar contra el sedentarismo, ya que “la inactividad ocasiona muchos problemas de salud  y somos conscientes de que los niños y niñas cada vez se mueven menos, por eso es importante lanzar este mensaje que ha de ir acompañado de la imagen de una alimentación saludable y recordar que Som el que mengem”

En este sentido se han ideado unas prácticas bolsas de la compra que llevan impresas las dos imágenes de la campaña saludable en cada una de sus caras y que se regalarán a todas aquellas personas que se inscriban en cualquiera de las actividades que organiza el Patronato de Deportes. Asimismo los carteles se distribuirán en los centros escolares e institutos, centros de Salud y entre los estudiantes de Nutrición.

En la rueda de prensa, ha participado Andrea Mascuñana, vicepresidenta por Castellón del Colegio de Dietistas-Nutricionistas de la Comunitat Valenciana-CODiNuCoVa, quien ha resaltado que “hacer deporte no puede ir desligado de llevar una alimentación saludable y acorde con lo que indica el Plato de Harvard” y ha añadido, que “hay que estar bien informados, aprender a leer las etiquetas, ya que estamos expuestos a los engaños del marketing, y muchas veces nos dicen que un producto es integral cuando en realidad no lo es”.

El diseñador de las dos imágenes que componen la campaña, Enric Redón, presente en el acto, ha explicado que está trabajando ahora en la animación de las imágenes para que la campaña se pueda difundir en video a través de las redes sociales.

Font/fuente.- Ayto Castellón


Recomendaciones:

  • Consulta las actividades poco antes de la/s fecha/s programada/s ya que en muchas ocasiones sufren variaciones o ajustes de horario.
  • Contacta con los organizadores de la actividad que te interesa, antes de efectuar cualquier acción o desplazamiento, para asegurarte de que todos los datos son correctos y no hay ningún error, errata, inexactitud, cancelación o suspensión.
  • La información que publicamos tiene únicamente una finalidad orientativa. tvale.es no se hace responsable de los cambios de horario y programación de las actividades.
  • Os agradeceríamos el envío de cualquier información que nos ayude a corregir, mejorar o verificar cualquier actividad a través de la dirección info@tvale.es

Búsquedas


 

WP Cumulus Flash tag cloud by Roy Tanck requires Flash Player 9 or better.